joi, 9 februarie 2017

Tort anti-gravitatie ,,Rares,,



Imi plac provocarile si imi place sa fac pe cei din jurul meu sa se simta ok.
Asa ca am fost invitata sa ii fac nepotului un tort ,am vrut sa il surprind placut si am ales sa fac acest tortulet.

Blat
6 oua
6 linguri zahar
3 linguri de ulei
30 gr de cacao
6 linguri de faina
un plic de praf de copt
esenta de rom

Crema
2 cutii de mascarpone
2 tablete de ciocolata cu lapte
4 linguri de zahar pudra
un pic de esenta de rom
200 ml de frisca
1 tableta de ciocolata alba
2 linguri de zahar pudra

Decor
4 cutiute de bombonele
un baton de twix

ciocolata cu lapte
2 linguri de lapte


Incepem cu blatul
Separam albusul de galbenus si le-am batut spuma.Adaugam zaharul si mixam continu.Galbenusul il amestecam cu uleiul si esenta de rom apoi le punem peste albusuri amestecand continu.Faina am amestecat-o cu cacao si praful de copt si le-am pus cate putin peste albusuri mixand. Punem in tava rotunda si dam lacuptor la foc moderat pana la proba cu scobitoarea. Lasam la racit si il taiem in doua.
Insiropam blatul cu un sirop facut din zahar apa si putina esenta de rom.

Pregatim cremele.
Amestecam crema de mascarpone cu zaharul pudra ,topim ciocolata o lasam sa se raceasca putin si o adaugam in crema de mascarpone.
Adaugam crema peste blat si pregatim si cealata crema.
Batem bine frisca cu zaharul adaugam   ciocolata topita amestecam bine sa se incorporeze  bine toate ingredientele adaugam  crema peste cealata crema punem blatul deasupra topim ciocolata invelim tortul .Batonul de twix il ungem cu ciocolata topita si lipim bombonele pe el il infingem in tort putin inclinat punem cutiuta de bombonele in varful sau si restul de bomboane le asezam pe tort in asa fel in cat sa para ca ar curge din cutiuta.
Nepotul a fost foarte incantat ceea ce pe mine ma facut super fericita.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu