joi, 26 noiembrie 2015

Buzz Store

Pentru mine http://www.buzzstore.ro este un fel de Mos Craciun de multe ori vine cu tolba plina unde are diverse daruri.
Eu sunt deja la a 3 a testare de produse si sunt foarte multumita, acum am avut norocul atat eu cat si pitica mea care este foarte mofturoasa sa ne bucuram de minunatele produse Hochland Tartino.
Kit-ul de buzz a fist compud din
3 tuburi hochland tartino natur 100 gr cu forma de spachetti
3 tuburi hochland tartino rosii 100 gr cu forma de trifoi
3 tuburi hochland tartino spanac 100 gr cu forma de steluta
1 geanta termoizolanta
1 ghid buzz
brosuri hochland tartino
Inceputul a fost usor am testat fiecare sortiment in parte copilul meu a foast foarte incantat ceea ce ma bucurat enorm doar asa o puteam face sa manace ceva branzica.
Un lucru placut la aceasta branzica este tubul pe care copilul il poate folosi cu usurinta si formele care il distreaza in acelasi timp pe copil.
Noi cum suntem darnice din fire am impartit din branzica noasatra atat vecinilor cat si unui coleg de munca pe care il zapacisem vorbindul mereu de aceasta branzica uosor de folosit si foarte gustoasa.

Tot cu aceasta ocazie am inclus din nou pachetelul de scoala in ghiozdanul fetitei mele ceea ce ma bucurat enorm.

Noi am fost incantati sa luam parte la aceasta aventura   cu  Hochland Tartino.
Produse bune ,usor de folosit pe placul fiecarui mofturos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu