marți, 27 ianuarie 2015

Placinta cu iaurt si portocale




Ingrediente
1 pachet foi placinta bella 400 gr
1 iaurt grecesc
4 buc oua
100 ml ulei
100 gr zahar
coaja rasa de la 2 portocale medii au fost ale mele
o picatura esenta portocale
1 praf de copt
zeama de lamaie



Siropul
1 canita apa
1 canita zahar
1 lingura  miere de albine
sucul de la 3 portocale 
si  putina coaja  de portocala

Modul de pregatire
Foile au fost lasate sa  se decongeleze.
Le-am rupt in bucati si le-am asezat in tava mare de aragaz sa  se  usuce ,eu le-am lasat peste  noapte si de dimineata le-am folosit.
Am uns o tava  de copt  bine  cu margarina si am asezat un strat  de  foi de placinta.

Intr-un vas am pus uleiul ,iaurtul si cu un tel am amestecat usor,am adaugat ouale  unul cate  unul apoi zaharul esenta si coaja  de  portocala amestecam  sa  se  incorporeze  bine ,praful de copt stins cu zeama de lamaie il adaugam in compozitie.
Can e  gata  adaugam foile de placinta apasam  bine  sa  se imbine  cu  compozitia  noastra.


Cuptorul  sa  fie  incins ,dam tava  la  cuptor pentru 25 de  minute  ,timp in care  noi  vom face siropul.



Punem  intr-o craticioara  apa  si zaharul sa dea intr-un clocot adaugam lingura  de  miere si lamam pe  foc pret de 10  minute.La final adaugam sucul de portocale  si  mai lasam 5  minute sa dea in clocot adaugam si putina coaja de portocale.




Scoatem placinta o lasam un pic sa se raceasca o taiem  cuburi si turnam  siropul peste ea .
Lasam sa intre bine  siropul in placinta.


Pofta mare! si gatiti cu drag♥

2 comentarii: