marți, 25 noiembrie 2014

Pastrav la cuptor

Ingrediente
2 pastravi
sare,piper
ulei de masline
4 cartofi
1 ceapa mica
3 catei de usturoi
1 lingura de unt
sare,piper,cimbru si putina verdeata
lamaie
Pestele a fost spalat,capul ,codita si aripioarele au fost taiate,l-am sters bine cu servetele de bucatarie  si l-am codimentat cu sare si piper. Pe foc o tigaie incinsa cu putin ulei de masline ,asezam pestele in tigaia incinsa il lasam cate 2 minute pe fiecare parte avem grija cu ce il intoarcem sa nu se rupa. Cand e gata pregatim o tava eu am pus hartie de copt si l-am dat la cuptor pentru 15-20 de minute nu este nevoie sa il intoarcem.Ca si garnitura am fiert 4 cartofi cu o ceapa si codimente cand sunt gata fierti avem grija sa nu mai fie apa adaugam untul si usturoiul pisat lasam un minut ,doua si gata .Servim cu putina verdeata si zeama de lamaie.

Pofta mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu