sâmbătă, 22 noiembrie 2014

Budinca cu ciuperci

ingrediente
200 gr orez
2 oua
150 gr sunculita
280 gr ciuperci
1 ceapa
1 ardei rosu
ulei,sare,piper

Vom spala orezul  in cateva ape ,apoi il vom pune la fiert cu apa si sare,cantitatea de apa mereu trebuie sa fie de trei ori mai mare decat cantitatea de orez.Tocam ceapa fin si o calim cu putin ulei.Cand sa inmuiat,adaugam ardeiul si ciupercutelecare au fost scurse si trecute sub un jet de apa.Sunculita taiata cubulete o vom adauga si o lasam sa se rumeneasca putin.Cand compozitia e gata o dam deoparte.Orezul fiert il vom scurge de apa,daca este cazul si il vom lasa se se raceasca.Batem ouale cu un praf de saresi cand orezul e rece ,amestecam ouale batute cu orezul,potrivim cu sare si piper.Am folosit formele de savarine pe care le-am uns cu putin ulei am adaugat doua linguri de orez apoi peste orez am pus ciupercutele si iarasi orez,procedam asa pana se termina compozitia.Dam la cuptor pentru 15 min.Pentru decor am folosit castraveti in otet si bacon.

Pofta mare!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu