joi, 16 octombrie 2014

Tort cu ananas si mascarpone

Ingrediente


Piscoturi un pachet
1 cutie ananas
2 cutii mascarpone
300 ml frisca
150 gr zahar pudra
bombonele pentru decor
1 plic de ole dr. oetker
250 ml lapte
ciocolata alba pentru ornat


Modul de pregatire
Am folosit o tava rotunda cu pereti detasabili.
Am scurs ananasul iar cu siropul din compot am insiropat piscoturile,pe fundul tavii am asezat piscoturile insiropate insa nu prea tare cand baza e gata m-am ocupat apoi de pereti am taiat piscoturile in doua si le asezam frumusel unul cate unul.Am batut frisca apoi crema de mascarpone am mixato cu zaharul pudra incorporam frisca cu crema de mascarpone ,taiem ananasul cubulete si il adaugam in crema amestecam bine si turnam crema in tava daca compozitia va iese mai subtire decat trebuie puteti sa adaugati putina gelatina la mine nu a fost cazul si nu am adaugat.Nivelam bine crema si dam la rece.Intre timp ne ocupam de crema ole o vom pregati la rece exact cum scrie pe plic insa vom pune lapte mai putin sa iasa crema mai grosuta cand e gata o turnam deasupra nivela usor si decoram dupa bunul nostru plac eu am folosit cateva patratele de ciocolata alba topite la microunde cu putin lapte.
Pofta mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu