duminică, 29 iunie 2014

La picnic cu Sun Food!

Cand au lansat provocarea cei de la SunFood am fost foarte incantata si am decis sa ma inscriu si eu insa provocarea cea mai mare a fost gasirea unui produs ,in cele din urma am gasit porumb bucuria celor mici ,asa ca m-am consultat cu fetita si nepotii si i-am intrebat ce vor dori pentru un picnic la bunici in gradina fara discutie pizza a primit votul maxim .Am pregatit cu copii o pizza cu salami si porumb preferata lor iar cel mic ma ajutat la briose cu ciocolata.A fost o zi de duminica perfecta cu cei mici in gradina bunicilor. Speram din suflet sa mai repetam figura cat de curand.
Daca doriti sa participati mai aveti timp sa va pregatiti de un picnic perfect alaturi de cei dragi aici aveti toate datele necesare.http://www.sunfood.ro/promotii-si-concursuri/regulament-la-picnic-cu-sun-food

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu