vineri, 16 mai 2014

15 ani cu Danone Romania

Pe 15 Mai Danone a implinit 15 ani de cand se afla pe piata din Romania.Din anul 1997 pe piata din tara noastra se vindeau iaurturile Danone aduse din Polonia si Ungaria ,abia in anul 1999 in urma achizitiei fabricii  Miorița Fundeni din București unde a avut loc o adevarata retehnologizare pe 15 Mai 1999 apar primele doua branduri sub marca Danone care sunt cunoscute sub numele de Natural si Delicios un pas mare spre ceea ce urma sa se petreaca in urmatorii ani.Ca drept rasplata din partea consumatorilor Danone devine in anul 2000 lider de piata prin calitatea produselor si gama diversa pe care o ofera spre consum.
Cu aceasta ocazie Danone isi relanseaza site-ul http://www.danone.ro/ , .
Curioasa din fire am tras si eu cu ochiul ,imi place in primul rand desingul care isi pastreaza culoarea care il reprezinta alb si albastru ,faptul ca acolo gasesti toate informatiile privind produsele .Ce mai respect si imi place foarte mult la Danone implicarea in diferite activitati unde au drept protagonisti copii.
Cupa Hagi Danone are deja vechime inca din anul 2000 este alaturi de copiii care iubesc miscarea si viata sanatoasa sub motto-ul Crede în visul tău!.


Drumul laptelui este iarasi un proiect care te aduce mai aproape de adevaratii fermieri.Acest proiect le da copiilor sansa sa vada cum arata o ferma adevarata multi copii au vizitat deja aceste ferme si au fost foarte incantati.
„O companie există și dăinuiește doar pentru că aduce valoare pentru întreaga societate”pe acest principiu sa dezvoltat si au progresat cei de la  Danone .Gustă viața zâmbind ne invita cei de la Danone sa avem o atitudine pozitiva si optimista sa ne bucuram de fiecare lucru sa mancam sanatos iar Danone ne ofera prin gama sa iaurturi pline de savoare ,echilibru   si calitate.
Pentru cei care doresc sa vada cu ochi lor cum se produce acest iaurt au sansa sa viziteze fabrica  http://www.danone.ro/lumea-danone/vino-acasa-la-danone/#inscriere-copii.

Sunt multe lucruri care mi-au placut si m-au incantat pe noul sait ce mi-as dori in plus un joc educativ si o rubrica cu retete . Eu mi-am spus părerea și invit acum pe cine doreste sa rasfoiasca noul sait si sa isi spuna parerea iar apoi să vă înscrieri linkurile articolelor la adresa de mai jos:http://blogalinitiative.ro/campanii/cum-ti-se-pare-noul-site-danone.
Le doresc celor de la Danone viata lunga si cat mai multe campanii .


In urma participarii la aceasta campanie am primit astazi bucuroasa surpriza celor de la ,,DANONE,,
Multumim mult de tot abia asteptam sa le testam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu