sâmbătă, 14 septembrie 2013

Briose "Iasminuta"

  • Ingrediente

    50 gr masline, noi am folosit verzi
    100 gr sunca presata
    2 buc oua
    100 gr cascaval
    1 pl praf de copt
    200 ml lapte
    2 linguri seminte de floarea soarelui
    2 linguri ulei
    200 gr faina
  • Mod de preparare

    Vom bate ouale cu un praf de sare dupa care vom adauga laptele si uleiul, maslinele taiate rondele fin si cascavalul taiat in cubulete.
    Sunca am taiat-o la fel cubulete mici si am tras-o putin la tigaie dupa care am adaugat-o si pe ea in compozitie. A urmat faina cernuta si amestecata cu praful de copt incorporata in compozitie, amestecand usor.
    Am pregatit formele cu hartiute pt briose am pus compozitia insa nu umplem forma plina lasam loc de un deget, am presarat seminte si cateva feliute de masline  dupa care le dam la cuptorul preincalzit pt 30 minutele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu