sâmbătă, 14 septembrie 2013

Briose cu seminte

  • Ingrediente

    200 gr faina 200 ml lapte 2 oua 2 linguri de ulei praf de copt un plic 250 gr cascaval 2 lingurite seminte de in 2 linguri seminte floarea soarelui
  • Mod de preparare

    Batem ouale dupa care adaugam laptele si uleiul, semintele si cascavalul il taiem in cubulete mici am pastrat 50 gr pe care l-am ras si il voi presara pe deasupra iar pe cel taiat l-am adaugat in compozitie,faina cernuta si praful de copt incorporat in faina vom turna compozitia lichida peste faina amestecand usor.
    Am pregatit tavile pt briose in care am pus cosulete de hartie ,punem compozitia insa nu plina lasam liber un deget sa poata crete briosa.
    Deasupra am presarat restul seminte si cascavalul.
    Dam la cuptor pentru 30 -35 minute pana se vor rumeni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu