luni, 5 august 2013

Tarta cu mure si mascarpone

Ingrediente
pentru aluat
250 gr faina
125 gr unt
1 ou
50 gr zahar pudra
1 lingura de lapte
Intr-un bol vom adauga toate ingredientele si vom framanta usor cu degetele pana se incorporeaza faina cu restul de ingrediente si compozitia devine nisipoasa

Daca ti se pare ca aluatul nu se leaga atunci adaugi si lingura de lapte.
Cand e gata il vom pune in folie si il dam la frigider pentru 30 minute.

Tava pentru tarta am unso cu putin unt pe masa de lucru presuram putina faina si intindem usor foaia cand credem ca e gata intinsa sucim aluatul pe sucitor si o asezam frumusel in tavita vom elimina surplusul o intepam cu furculita eu folosesc hartie de copt pe care o decupez la rotund o asez peste aluat si pun boabe de fasole care nu ii vor permite sa creasca.

O dam la cuptor pentru 20 minute la foc mediu cu 5 minute inainte de a o scoate vom da jos hartiuta cu boabele de fasole pentru a se rumeni frumos.
Pentru crema am folosit
250gr mascarpone
1 tableta ciocolata
250 ml frisca lichida
50 gr zahar pudra
1 zahar vanilat si un strop de esenta de rom
250 gr  mure
Pentru inceput vom bate frisca cu zaharul vanilat ciocolata am facuto bucatele si am bagato la microunde cu o lingura de lapte sa se topeasca putin
Cand frisca e gata batuta adauga mascarponele si ciocolata impreuna cu un strop de esenta de vanilie mixam pana se formeaza o crema densa.
Umplem tarta  cu crema ornam cu murele si dam la rece.
Pofta  mare!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu